معاون خدمات شهری شهرداری شیراز نسبت به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و میهمانان نوروزی تاکید کرد.

غلامرضا غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در ادامه ارائه گزارش عملکرد با بیان اینکه شهرداری شیراز به گواه آمار توانسته خدمات خوبی را به مسافران نوروزی ارائه کرده است، گفت:همکاری شورا و شهرداری شیراز در ایام نوروز در بالاترین نقطه عطف خود قرار داشت که ماحصل آن راضی شدن مردم و میهمانان از ارائه خدمات نوروزی بوده است.

او با اشاره به توزیع بیش از ۲۵ هزار نقشه و ۳۰هزار بروشور تصریح کرد: بیش از ۲۰۰هزار متر مربع گلکاری، ،بلوارها و بوستان‌ها و آماده‌سازی بوستان‌ها برای روز طبیعت و همچنین نور پردازی پل‌ها و تقاطع و المان‌های نوروزی از جمله اقدامات نوروزی مدیریت شهری برای نوروز سال ۱۴۰۲,بود.

توزیع میوه و گوشت شب عید در بازارچه های عرضه مستقیم توزیع کالا، جمع‌آوری زباله و تلاش شبانه‌روزی برای نظافت شهر و طرح از سبزه تا کمپوست برای جمع آوری سبزه‌های روز طبیعت از دیگر اقدامات نوروزی شهرداری شیراز بود که رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری به آن پرداخت.

/پایان متن/