مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس از آمادگی این مجموعه در تحقق شعار سال 1402 خبر داد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس با اشاره به نامگذاری رسمی سال و ضرورت توجه به مسائل حوزه تولید و چالش های اقتصادی گفت: این سازمان می تواند با نخبه پروری و حمایت از جوانان ایده پرداز در زمینه های مختلف اقتصادی و تولید در راستای اجرایی شدن شعار سال گام محکمی بردارد.

وی ادامه داد: همچنین از بیانات مقام معظم رهبری در طلیعه سال جدید نشان دهنده این است که رسالت مسئولین نظام و قوای سه گانه نسبت به معیشت مردم چند برابر شده و می بایست تلاش کنند اولا تورم مهار شود و ثانیاً از تولیدات داخلی به نحو مطلوب و محسوس پشتیبانی و استفاده شود.

سید علی سید نصیری با توجه به اهمیت موضوع که رهبر انقلاب اسلامی هر سال را به یک عنوان نامگذاری می کنند و در دو دهه اخیر در شعار های سال از تولید نام برده اند، افزود :تبادل و استفاده از دانش و فناوری های به روز دنیا در زمینه تولید می تواند باعث ارتقاء و توسعه تجارت استان و رشد اقتصادی درکشور شود.

وی با توجه به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای که اقتصاد و معیشت مردم را از جمله مهم ترین مسئله کشور دانستند، اظهار کرد: مسئله اصلی، اقتصاد کشور است که در راستای همین موضوع از سیاست های کاری این سازمان، جذب سرمایه گذار، حمایت از تولید کنندگان و افزایش توان مالی و فنی از طریق ایجاد درآمد های پایدار خواهد بود و دستیابی به این مهم مقرر نمی شود مگر با همدلی و همکاری مسئولان.

نصیری در پایان خاطرنشان کرد: امید آنکه با همراهی تمام کشور، یکدل و متحد در زیر سایه امام عصر (عج) و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تحقق و پیشبرد شعار سال برای آبادانی کشورمان تلاش کنیم.

/پایان متن/