معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: باید برای رفع نیازهای کشور، از ظرفیت های مردمی کمک گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، محمد فرخ زاده، شامگاه جمعه در آیین اختتامیه رویداد ملی گردشگری، فناوری و آینده در شیراز، برگزاری رویدادهای استارتاپی را فرصت مناسبی برای تحقق این مهم دانست و افزود: برای پیشرفت استان نیازمند کوشش و همکاری مضاعف، پرهیز از حاشیه سازی و انجام اصلاحات ساختاری، میدانی و عملگرایانه هستیم.

او ادامه داد: برای حرکت در این مسیر باید دانش محور و تخصص محور عمل کنیم و با کمک فناوری های روز و سرمایه گذاری های مولد، توجه به بازاریابی و تبلیغات اثربخش، آموزش فراگیر، گسترش تعاملات با دنیای داخل و خارج و مولدسازی در این مسیر گام برداریم تا شاهد رشد و توسعه باشیم.

وی، ضمن اشاره به ارسال ۵۰ اثر به دبیرخانه این رویداد ملی گردشگری گفت: همه ایده‌ها مانند گوهر برآمده از فکر، ذهن و همدلی برای ما ارزشمند است و امیدواریم ایده هایی که صاحبان آنها به زوایای مختلف آن توجه ویژه‌ داشته‌اند در یک ارتباط موثر و تعامل دو سویه بتواند موجب ارتقاء صنعت گردشگری کشور شود.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، برگزاری چنین رویدادهایی را در حوزه ترویج و توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور موثر دانست و افزود: با رشد تکنولوژی در دنیا، نیازمند نگاه های جدید برای توسعه گردشگری هستیم و باید فاصله ها را کم کرده و به نسل جوان نوآور به صورت ویژه توجه داشته باشیم.

فرخ زاده گفت: امروز در دنیا، یادگیری و دانش افزایی جزء جدایی ناپذیر توسعه و پیشرفت در همه حوزه هاست و مدل های ذهنی و تطبیق نیازها با ایده ها و نوآوری ها از حلقه‌های مفقوده در کشور است.
او افزود: امروز در کشور از کوچکترین روستاها گرفته تا کلان شهرها با هزاران نیاز مواجه ایم که فرصت تطبیق بین این نیازها و ایده ها ایجاد نشده که برگزاری چنین رویدادهایی فرصت مناسب برای مرتفع کردن نیازها به کمک ظرفیت‌های مردمی است.
رویداد استارتاپی گردشگری، فناوری و آینده از دهم تا دوازدهم اسفندماه جاری در شیراز برگزار شد.

/پایان متن/