محسن ربانی‌زاده، سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس طی بازدید و حضور در مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت فارس، روند پاسخگویی به تماس‌ها، نحوه ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی را از نزدیک بررسی و ضمن تشکر از نحوه صحیح پاسخگویی بر لزوم نظارت دقیق و جدی بر روند اجرای طرح مذکور تاکید کرد.

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به فعالیت و خدمات‌دهی مرکز مذکور، گفت: مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت استان برای هدایت ورودی‌های سازمان به سمت خروجی‌های مناسب و پیگیری مطالبات مخاطبان سازمانی جهت تسریع در انجام امور متقاضیان، شهروندان و مراجعین این سازمان دایر گردیده است.

وی هدف از راه‌اندازی مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان را تسهیل و دسترسی ذینفعان به خدمات سازمان عنوان و افزود: ماموریت این مرکز یکپارچه‌سازی، مدیریت و ساماندهی درگاه‌های ارتباطی و پاسخگویی به درخواست‌ها و نیازهای شهروندان در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت و پاسخگویی شایسته به مردم و تکریم ارباب رجوع است.

ایزدی با تاکید بر پاسخ سریع، بی‌وقفه و درست به درخواست‌ها و شکایات مردم ادامه داد: مراجعین به منظور حصول اطمینان از ارائه خدمات شایسته و تسهیل در امکان پیگیری درخواست خود می‌بایست درخواست یا علت مراجعه خود را در این مرکز ثبت کنند.

وی اظهار داشت: کار این سامانه به گونه‌ای است که تمامی تقاضاها، مطالبات و درخواست‌های مردم از طریق شماره ۱۲۴ با مکاتبه و یا حضوری که به سازمان صمت استان ارجاع و متناسب با درخواست متقاضی جهت بررسی به حوزه تخصصی ارجاع و پس از بررسی کارشناسی و دریافت کد رهگیری قابل پیگیری و به مخاطب پاسخ داده  می‌شود.

ایزدی اضافه کرد: این سامانه با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و همچنین پوشش کانال‌های ارتباطی نظیر تلفن، نمابر، پیامک، درگاه‌های اینترنتی ، پست الکترونیک، صندوق صوتی و نرم‌افزارهای تلفن همراه ایجاد گردیده و هموطنان محترم می توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۴ در سراسر کشور و یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.124.ir از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس با اشاره به پاسخگویی کارشناسان این حوزه به صورت مستمر، گفت: در حال حاضر این مرکز در محل ساختمان مرکزی صمت  شهید امین‌زاده واقع در بلوار چهل مقام استان فعال است.

/پایان متن/