مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان فارس با فرماندهی نیروی انتظامی استان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم‌های آبی و کاهش مصرف از منابع آبی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار، سیاوش بدری، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان فارس گزارشی را از وضعیت فعلی منابع آبی استان ارائه کرد و گفت: در حال حاضر منابع آب وضعیت مطلوبی ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه فارس قطب کشور می‌باشد حجم تخلفات به مراتب زیادتر از استان‌های دیگر بوده لذا از نیروی انتظامی درخواست همکاری کرده و در موارد پیشگیری از وقوع جرم‌های آبی و رفع تخلفات هر گونه مساعدت ممکن را خواستار شد.

رهام حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس هم در ادامه، اظهار نمود: هر چند کاهش نزولات آسمانی و برداشت‌های بی‌رویه وضعیت ناخوشایندی را ایجاد کرده است ولیکن با تدبیر می‌توان منابع آب در استان را مدیریت کرد و با کم آبی سازگار شد.

حبیبی گفت: با توجه به وضعیت بحران منابع آب و اهمیت این ماده حیاتی ماموران نیروی انتظامی آماده هر گونه همکاری می‌باشند.

وی اضافه کرد‌: به منظور هم‌افزایی هر چه بیشتر پیشنهاد می‌گردد جلساتی بین معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان برای هماهنگی هر چه بیشتر به خصوص هنگام اجرای احکام پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های بدون پروانه بهره‌برداری و همچنین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و پلیس پیشگیری به منظور پیشگیری، فرهنگ‌سازی و آموزش مصرف بهینه آب در سطح جامعه را ارائه داد که مورد استقبال مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قرار گرفت.

/پایان متن/