به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آباده در دیدار ابراهیم رحیمی با مدیرعامل شرکت برق منطقهای فارس، راهکارهای رفع کمبود برق صنایع و توسعه انرژیهای تجدیدپذیر بررسی شد. طرفین با هدف ارتقاء زیرساختهای برق صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار، توافق کردند جلسات منظم برگزار کرده و پروژههای مشخصی را تعریف کنند.
فرماندار آباده با تأکید بر نقش برق پایدار در رونق اقتصادی منطقه، خواستار تسریع در اجرای طرحهای انرژی خورشیدی شد تا سهم منابع پاک در سبد انرژی شهرستان افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت برق فارس نیز ضمن استقبال از طرحهای توسعهای، آمادگی کامل این شرکت را برای همکاری مستمر با فرمانداری اعلام کرد.
در این جلسه تخصصی، تأثیر کمبود برق بر فعالیت واحدهای تولیدی مورد بحث قرار گرفت و بر ضرورت رفع سریع موانع موجود تأکید شد.
/پایان متن/













Friday, 26 June , 2026