مهرزاد خلیفه به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مرودشت در دولت چهاردهم منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس، طی حکمی از سوی مهندس محمدمهدی عبداللهی، مدیرکل راه و شهرسازی فارس، مهرزاد خلیفه به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مرودشت منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«جناب آقاي مهرزاد خلیفه، به موجب این ابلاغ، جنابعالی به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان مرودشت منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از دانش فنی روز، در انجام امور محوله و در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف آن شهرستان موفق و مؤید باشید.»

در ادامه این حکم، از خدمات و زحمات عبدالرسول ستوده، رئیس پیشین اداره راه و شهرسازی شهرستان مرودشت، نیز تقدیر و تشکر به عمل آمده است.

گفتنی است طبق گفتگوهای کوتاهی که با مدیرکل راه‌وشهرسازی فارس انجام گرفت یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های مدیریت جدید این مجموعه معطوف بر اجرای راهبرد شایسته‌گزینی و میدان دادن به مدیران جوان عنوان شد که از اصلی‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای استاندار فعلی محسوب می‌شود.

انتظار موج جوانگرایی و شایسته‌گزینی در انتصابات که به گفته کارکنان اداره‌کل راه‌وشهرسازی و بسیاری از مطالبه‌گران و فعالان اجتماعی  در مدت اخیر شروع به کار دولت چهاردهم آغاز شده نیز همچنان ادامه پیدا کند‌.

/پایان متن/