نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: باید زمینه اشتغال و ازدواج جوانان را فراهم کرد و دستگاه‌های متولی در این بخش باید امکانات لازم در این بخش را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: با توجه به اینکه ۱۴ اسفند سالروز تأسیس نهاد خدمت گذار کمیته امداد امام خمینی (ره) است این نهاد و سایر نهادهای حمایتگر باید زمینه اشتغال و ازدواج جوانان را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه عمده مشکل جوانان ازدواج، اشتغال، تأمین مسکن است افزود: ازدواج جوان بسیار اهمیت دارد و باید راه ازدواج برای آنان آسان شود و یکی از نهادهایی که برای ازدواج آسان جوانان اقدام کرده سپاه فجر است که روز گذشته هزار جهیزیه را که ارزش هرکدام از آن‌ها ۴۰ میلیون تومان بود به زوج‌های جوان اهدا کرد.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: خیرین و نیک‌اندیشان اکنون باید به میدان آمده و تلاش کنند تا جوانانی که دارای مشکل در این زمینه هستند را پیدا کرده و نسبت به برطرف کردن مشکلات آنان اقدام کنند.

آیت الله دژکام متذکر شد: با توجه به ایام ولادت امام زمان (عج) باید این شادمانی در تمامی جامعه توسعه یابد تا دشمنان که در تلاش هستند تا زمینه ناامیدی را در جامعه توسعه دهند مأیوس شده و بدانند که ایران متحد بر علیه آنان است.

وی ادامه داد: این امید باید به همه جهان صادر شود و همه فریاد بزنند که مسیحا نفسی می‌آید و مژده دهند گل نرگس خواهد آمد و عطرش جهان را فرا خواهد گرفت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد جنگ اقتصادی در تلاش اند تا مسیر توسعه یافتگی ایران را با مشکل مواجه کنند از این رو باید تمامی آحاد مردم و مسئولان برای توسعه یافتگی و پیشرفت کشور تلاش کرده تا بار دیگر توطئه دشمنان از بین برود البته مشکلات اقتصادی در کشور وجود داشته اما می‌توان با همدلی و مودت این مشکلات را برطرف کرد.

/پایان متن/