دکتر ایمانیه در اولین جلسه ستاد انتخابات استان فارس با بیان اینکه منکر مشکلات و دغدغه‌های مردم نیستیم و نخواهیم بود، تصریح کرد: بنا بر تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری، هر کس که به ایران عزیز علاقمند است باید در انتخابات مشارکت کند؛ پیشرفت، رشد و توسعه کشور با افزایش مشارکت مردم تسریع می شود.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه در اولین جلسه ستاد استانی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در رهبری در فارس با اشاره به اهداف ترسیم شده از جانب مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات گفت: سلامت، امنیت، افزایش رقابت و مشارکت مردم چهار هدفی است که در دستور کار ستاد استانی قرار دارد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در این جلسه اصول کلی و سرفصل ها را مشخص کردیم اظهار داشت: از تمام ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های اجرایی و نهادهای استانی برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات استفاده خواهیم کرد.

دکتر ایمانیه بر حضور و نقش مردم در عرصه سیاست تاکید کرد و افزود: برگزاری انتخابات از ابتدایی ترین اصول مردم سالاری است که موجب قوام و محافظت از جامعه می شود.

وی با بیان اینکه منکر مشکلات و دغدغه‌های مردم نیستیم و نخواهیم بود، تصریح کرد: بنا بر تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری، هر کس که به ایران عزیز علاقمند است باید در انتخابات مشارکت کند؛ پیشرفت، رشد و توسعه کشور با افزایش مشارکت مردم تسریع می شود.

در انتهای این جلسه اعضا حقیقی و حقوقی ستاد انتخابات استان فارس، با حکم استاندار فارس منصوب شدند.

/پایان متن/