سرویس سیاسی عصر کار؛ سعید زحمتکشان: محمدباقر قالبیاف به عنوان رئیس هیات مذاکرهکننده و رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتی کنایه آمیز در انتقاد به صداوسیما نوشت:
در یکی از برنامههای خوب صداوسیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهراباد را میبستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان میگویم اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
به گزارش عصر کار، چندی پیش در ادامه سلسله حملات صداوسیما به تیم مذاکره کننده ایران و تعیینتکلیف مجریان صداوسیما برای مسئولین ارشد نظام، یک مجری دیگر شبکه خبر صداوسیما اعلام کرده بود که باید درکنار بستن تنگه هرمز، فرودگاه مهرآباد رو هم ببندیم تا مسئولین برای مذاکرات به سوئیس نروند!
این اظهارات نسنجیده در حالی از شبکه ملی خبر منتشر میشود که مقام معظم رهبری به صراحت از ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی تاکید داشته و دارند؛ شرایطی که برخی هموطنان عزیز ما در تجمعات خیابانی و صداوسیما و بعضا نظرات برخی شخصیتها باید بدان توجه شود تا هر گونه اقدام و پیگیری در راستای تقویت تلاش مسئولان جمهوری اسلامی ایران از جمله روسای قوا و فرزندان ایران برای دستیابی به توافق در مذاکرات و ایجاد بستر ساخت ایران قویتر و خونخواهی رهبر شهیدمان در آتی باشد.
/پایان متن/













Thursday, 25 June , 2026