مدیرعامل شرکت عمران صدرا از همراهی و مشارکت خوب مردم برای تامین نقدینگی پروژه ساخت واحدهای مسکن طرح نهضت ملی قدردانی کرد و تامین نقدینگی را موجب افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌ها دانست.

مهدی پوربهی در حاشیه بازدید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دست اجرا توسط این بنیاد در شهر صدرا بیان کرد: در کشور دو نهاد سپاه پاسداران و بنیاد مسکن مفتخر به عنوان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رسالت سنگین و مهم ساخت مسکن برای جهان اسلام را بر عهده دارد که باید تلاش کرد پرچم انقلاب اسلامی را در این حوزه نیز با افتخار و سربلندی به اهتزاز درآوریم

مدیرعامل شرکت عمران صدرا همچنین با بیان اینکه شهر صدرا یکی از مهم‌ترین شهرهای جدید کشور است و ما در این شهر دو هدف اساسی خدمات‌دهی به جمعیت ساکن فعلی و ساخت واحدهای مسکن نهضت ملی را دنبال می‌کنیم، گفت: برای اینکه بتوان امکانات زیربنایی و روبنایی پایدار و مناسبی را برای جمعیت بیش از ۲۰۰هزار نفری ساکن در شهر صدرا فراهم کرد.

پوربهی از انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه با پیمانکاران برای ساخت بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی خبر داد و گفت: برای ساخت پروژه ۳ هزار و ۱۵۲ واحدی در ۱۴۱ بلوک بین شرکت عمران صدرا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۰ تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد و این پروژه توانست تمام مجوزات اداری را کسب کند که خود فتح قله‌ای بود.

او ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم برای تامین نقدینگی پروژه ساخت واحدهای مسکن طرح نهضت ملی گفت: تاکنون بیش از ۲ و ۳۰۰ نفر یعنی حدود ۷۰ درصد متقاضیان پروژه ۳ هزار و ۱۵۲ واحدی بنیاد مسکن قسط دوم خود را نیز واریز کرده‌اند، به عبارتی مردم از ما جلوتر هستند و این مسئولیت ما را بیشتر می‌کند که روند پیشرفت کار را با شدت و سرعت بیشتری جلو ببریم.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا با اشاره به سختی‌هایی که در فرآیند احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد، تصریح کرد: برای اجرای پروژه‌های بزرگی همچون ساخت مسکن نگران نیستیم، زیرا الگوی ما جوانان رشید و فداکاری هستند که در دوران دفاع مقدس، عملیات‌هایی نظیر والفجر ۸ و عملیات فاو را انجام دادند که در هیچ محاسبه منطقی نظامی نمی‌گنجد و اکنون در دانشگاه‌های نظامی دنیا در حال تدریس است.

پوربهی اظهار کرد: پس از ارسال پیامک واریز قسط دوم و در برخی پروژه‌ها قسط سوم، سیلی از جمعیت متقاضیان به شرکت عمران صدرا مراجعه کردند و همکاران ما روزانه به صورت میانگین پاسخگوی ۹۵۰مراجعه‌کننده بودند که با دیدارهای چهره به چهره، همکاران ما به سوالات و ابهامات مراجعه‌کنندگان پاسخ دادند.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا وصل شدن پروژه ساخت ۳ هزار و ۱۵۲ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به تسهیلات مشارکت مدنی بانک مسکن را یک اقدام خوب دیگر توصیف و اظهار کرد: واریز ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات متناسب با پیشرفت پروژه قطعی است و از طرفی آورده نقدی مردم نیز موجب افزایش سرعت ساخت پروژه می‌شود که امیدواریم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز بتواند با برنامه زمانبندی بهتری پروژه را اجرا کند.

در ادامه این نیز جلسه مرتضی زارع، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر صدرا خواستار افزایش سرعت پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن بنیاد فارس در شهر صدرا شد.

/پایان متن/