عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هر چند مردم شاه ستمگر را از کشور بیرون کردند، اما اکنون شاهد حضور برخی آقازاده‌ها هستیم، که متاسفانه با رفتارشان شائبه‌هایی را به وجود آوردند و مردم از این بابت حق دارند ناراحت باشند. البته هستند آنهایی هم که آقازاده هستند اما مثل مردم عادی زندگی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هر چند مردم شاه ستمگر را از کشور بیرون کردند، اما اکنون شاهد حضور برخی آقازاده‌ها هستیم، که متاسفانه با رفتارشان شائبه‌هایی را به وجود آوردند و مردم از این بابت حق دارند ناراحت باشند. البته هستند آنهایی هم که آقازاده هستند اما مثل مردم عادی زندگی می کنند.

جواد نیک‌بین با بیان اینکه با وجود دستاوردهای بسیاری که در این چهل و سه سال به برکت انقلاب اسلامی به دست آوردیم برخی چیزها را از دست دادیم، گفت: اگرچه خلوص یکپارچگی و همزیستی مسئولان با مردم جزء آرمان های انقلاب بود اما طی این سال ها آنها را از دست دادیم و بسیاری از مسئولان در این سالها اشراف زاده شدند و اشرافی زندگی می کنند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید در این مناسبت‌ها گفتمان واقعی و تاریخ شفاهی انقلاب را بازخوانی کنیم و به افراد جامعه انتقال دهیم، اظهار کرد: باید به موضوعات اقتصادی توجه بیشتری شود، باید باید باور کنیم تا در اقتصاد قوی نشویم در دیگر بخش ها نمی توانیم قوی باشیم.

نیک‌بین، قوی شدن در اقتصاد را به معنای افزایش اشتغال افزایش صادرات، بالا بردن ارزش ریال‌، ریشه کن کردن بیکاری، استفاده از ظرفیت ها و توان داخلی و نظارت دقیق بر منافع و مصارف کشور دانست و عنوان کرد: باید آرامش اقتصادی برای مردم فراهم شود، انقلاب ما انفجار نور بو، تنها برای منافع مادی نبود انقلاب برای رسیدن به مدینه فاضله و به دست آوردن آرمان‌های الهی و انسانی ایجاد شد. گرچه نابسامانی‌های سیاسی، اقتصادی و تفاوت‌های بسیار فاحش بین کدخداها و رعیت‌ها و مسائل اقتصادی موجب شد انقلاب اسلامی بگیرد، اما آرمانهای اصلی انقلاب استقلال و آزادی و شعار اصلی آن رسیدن به جمهوری اسلامی و حاکمیت دین بود. هنوز به بسیاری از این آرمانها دست نیافته ایم و در بخشی هم هنوز قدمی بیشتر حرکت نکرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال چرا بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی هنوز اعلام می‌کنیم در حساس‌ترین نقطه تاریخ قرار داریم گفت از نظر ما پیشرفت یک خط نیست بلکه ما پیشرفت را مانند یک پازل می‌دانیم. همه سالهای انقلاب مهم ویژه و حائز اهمیت اند اما اینکه بگوییم امسال سال پر تنش و خاص است، معتقدم همه سال ها مهم بوده و در تمامی لحظه ها باید کار کرد.

 

/پایان متن