به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری در آیین تقدیر از دانش آموزان فارسی برگزیده کنکور و المپیادهای علمی کشور گفت: مایه افتخار است که در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نظاره گر موفقیت ها و تلاشهای دانش […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری در آیین تقدیر از دانش آموزان فارسی برگزیده کنکور و المپیادهای علمی کشور گفت: مایه افتخار است که در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نظاره گر موفقیت ها و تلاشهای دانش آموزانمان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: توام بودن علم و معرفت دینی باعث شکل گیری شخصیتی سالم و اثر گذار در دانش آموزان خواهد و این مساله اینده ای خوب را برای کشورمان رقم می زند.

عسکری با یبان اینکه برنامه های ورزشی در مدارس سمپاد باید به صورت ویژه دنبال شود گفت: خانه المپیاد فارس را به منظور گسترده کردن کردن چتر حمایتی از دانش آموزان سراسر استان راه اندازی خواهیم کرد تا دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار و محروم را نیز مورد توجه قراردهیم.

وی گفت: تفاهم نامه هایی را با مجمع خیرین نخبه پرور و بنیاد نخبگان فارس جهت حمایت بیشتر از دانش آموزان مستعد استان منعقد خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با ۳ برابر کردن اعتبار و بودجه حمایتی از دانش آموزان المپیادی به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت و یک تحول اساسی ذیل سند تحول بنیادین هستیم.

عسکری افزود: مقام معظم رهبری نخبگان را سرمایه های اصلی جامعه می داند و بارها به انحا مختلف از آنان حمایت کرده است و ما نیز وظیفه خود میدانیم تا حمایت های ویژه ای از این نسل آینده ساز داشته باشیم.

گفتنی است در پایان جلسه از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن کریم مدارس سمپاد نیز تقدیر شد