بایگانیهای تولید، انرژی، بهره برداری، برق - پایگاه خبری تحلیلی عصرکار
دولت برای تولید انرژی پاک سرمایهگذاری ویژه میکند/ ۱۸ نیروگاه تجدیدپذیر در فارس راهاندازی خواهد شد / مداخله دولت در تولید برق با هدف نهادینهسازی فرهنگ مصرف/ عزیزی: تولید برق خورشیدی یک مگاهپروژه وزارت نیرو برای رفع ناترازی است
معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز از آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۸ نیروگاه انرژی تجدیدپذیر در محدوده تحت پوشش این شرکت خبر داد و گفت: بهرهمندی از انرژی خورشیدی نقش مهمی در غلبه بر ناترازی شبکه برق ایفا میکند.
آرشیو روزانه
- تیر ۱۴۰۵ (۳۳)
- خرداد ۱۴۰۵ (۲۱۳)
- اردیبهشت ۱۴۰۵ (۱۰۵)
- فروردین ۱۴۰۵ (۲۳)
- اسفند ۱۴۰۴ (۶۵)
- بهمن ۱۴۰۴ (۴۳)
- دی ۱۴۰۴ (۱۱۶)
- آذر ۱۴۰۴ (۱۴۲)
- آبان ۱۴۰۴ (۱۶۸)
- مهر ۱۴۰۴ (۱۹۴)
- شهریور ۱۴۰۴ (۱۰۵)
- مرداد ۱۴۰۴ (۱۴۵)
- تیر ۱۴۰۴ (۲۶۸)
- خرداد ۱۴۰۴ (۱۳۲)
- اردیبهشت ۱۴۰۴ (۱۷۸)
- فروردین ۱۴۰۴ (۱۷۲)
- اسفند ۱۴۰۳ (۱۷۸)
- بهمن ۱۴۰۳ (۱۶۶)
- دی ۱۴۰۳ (۱۸۱)
- آذر ۱۴۰۳ (۸۷)
- آبان ۱۴۰۳ (۲۰)
- مهر ۱۴۰۳ (۱۷)
- شهریور ۱۴۰۳ (۹۲)
- مرداد ۱۴۰۳ (۱۴۰)
- تیر ۱۴۰۳ (۱۲۷)
- خرداد ۱۴۰۳ (۱۵۳)
- اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۰۲)
- فروردین ۱۴۰۳ (۷۰)
- اسفند ۱۴۰۲ (۷۱)
- بهمن ۱۴۰۲ (۱۰۰)






















Saturday, 27 June , 2026