به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار؛ نخستین مجمع عمومی شریان شیراز با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از علاقمندان به فعالیت در این مجمع، روز پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۴٠۴، در سالن اجتماعات شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار و با رأی حضار منتخبین نخستین شورای شریان در شهرستان شیراز معرفی شدند.
گفتی است؛ پیش از این، مرتضی جعفرزاده به عنوان دبیر شریان شیراز منصوب شده بود.
در این مجمع، پس از رأیگیری و شمارش آرا، اعضای شورای شریان شهرستان شیراز به ترتیب آرای اخذ شده به شرح زیر معرفی شدند:
– حمدالله شایانی
– هادی بداقی
– ناصر جوکار
– عباس اصلاحی
– عبدالحمید شیروانی
– سیروس امینی
– امین صادق زاده
– اله کرم صفایی
همچنین چهار عضو علیالبدل شورای شریان شهرستان شیراز به ترتیب آرای اخذ شده عبارتند از:
– بابک صراف
– محمدکاظم قبادی
– سجاد احصائی
– یاشار طاهری
گفتنی است این مجمع با هدف تقویت مشارکت شهروندی و سازماندهی فعالیتهای تشکیلاتی در حوزههای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و عامالمنفعه برگزار شد و آغاز به کار نخستین شورای شریان در شیراز را کلید زد. شرکتکنندگان و دبیر شورا با ابراز امیدواری نسبت به گسترش کارکردهای این مجمع، بر استمرار و اثرگذاری هرچه بیشتر آن تأکید کردند.
/پایان متن/













Saturday, 27 June , 2026