مشاور امور جوانان استاندار فارس و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات «شیراز اکسپو» در جمع خبرنگاران گفت: در سال‌های قبل دو غصه داشتیم؛ اولین غصه این بود که رویدادی ملی، منطقه‌ای و حتی بین‌المللی آنگونه که شایسته است در استان فارس رقم نمی‌خورد و دومین غصه این بود که چون رویدادی نیست، پس صدایی هم آنگونه که شایستهٔ استانِ عزیز ماست به بیرون از فارس مخابره نمی‌شود. 

سیدسبحان‌ تقوی در این زمینه مطرح کرد: امروز بحمدالله با ظرفیتی که با حضور دکتر امیری، استاندار محترم و مقتدر و در پیِ آن، با انتصاب کارگزاران شایسته و مدیرانی جوان و کاردان، جسور و کاربلد در استان فارس ایجاد شده، شاهد این هستیم که اتفاقات بسیار خوبی در حال رقم خوردن است و تقریبا هر ماه یک رویداد بین‌المللی را تجربه می‌کنیم.

وی افزود: مدتی قبل، همایش دیپلماسی منطقه‌ای را در استان فارس از سر گذراندیم و به فاصله کمی، ارکستر فلارمونیک ارمنستان را به شکل باشکوهی در تخت جمشید برگزار کردیم؛ امروز هم در تدارک رویداد بزرگ «شیراز اکسپو» هستیم.

مشاور استاندار فارس گفت: من دلگرمم به این که شما اهالی شریف رسانه صدای رسای فارس را در خارج از فارس به گوش همه خواهید رساند.

/پایان متن/