به گزارش پایگاه خبریتحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوانات؛ در راستای ارتقای عملکرد تعاونیهای روستایی و حمایت از بخش کشاورزی، سید احمد احمدیزاده مدیرکل تعاون روستایی استان فارس به همراه برزگر مدیرعامل اتحادیههای تعاون روستایی استان و جمعی از معاونین سازمان تعاون روستایی، با حضور در شهرستان بوانات با بیتالله خورشیدی فرماندار شهرستان دیدار و گفتوگو کرد.
در این نشست که با هدف بررسی وضعیت موجود و برنامهریزی برای توسعه فعالیتهای تعاونیهای روستایی برگزار شد، موضوعاتی نظیر تأمین اعتبارات لازم، تقویت زنجیرههای تأمین محصولات کشاورزی، افزایش بهرهوری تولید و گسترش زیرساختهای خدماترسانی در مناطق روستایی مورد بحث و تبادلنظر قرار گرفت.
فرماندار بوانات با تقدیر از عملکرد تعاونیهای شهرستان، خواستار افزایش حمایتها، توسعه نهادهای خدماترسان کشاورزی، ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد فرصتهای جدید اشتغال در حوزه تعاون روستایی شد.
مدیرکل تعاون روستایی فارس نیز با اشاره به ظرفیتهای موجود در شهرستان بوانات، بر لزوم همافزایی میان نهادهای دولتی و شبکه تعاونیها تأکید و از برنامهریزی برای اجرای طرحهای جدید حمایتی و تأمین زیرساختهای مورد نیاز خبر داد.
/پایان متن/













Thursday, 25 June , 2026