به گزارش پایگاه خبریتحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس یکشنبه درآیین تکریم و معارفه سرپرست اداره شهرستان مرودشت گفت: مرودشت یکی از شهرستانهای با ظرفیت های متمایز و ویژه در سطح ملی و بین المللی است.
سعید بیاری ۲ ویژگی تخصص و بی حاشیه بودن را برای مدیران برشمرد و افزود: این دو ویژگی موجب میشود عملکرد ها به بهترین شکل ممکن ظهور و بروز کند.
وی با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که به دلایل مختلف مردم ما با مشکلاتی مواجه هستند، اظهار کرد: در تجاوز ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی مردم ما ایثار کردند، به نحوی که تمام معادلات غرب را برهم زدند، این رفتار ملت به مسئولان نیز پیامی می رساند که باید تلاش کنند تا مشکلات جامعه کاهش یابد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت تعاونیهای توسعه و عمران شهرستانی در راستای توزیع عادلانه ثروت و دست یابی به توسعه اقتصادی در ادامه عنوان کرد: دوران خدمت و مسئولیت کوتاه و گذرا است و تنها دعای خیر مردم می تواند موجب عاقبت به خیری افراد شود، امیدآفرینی مهمترین اصل کنونی است که باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.
وی خلق ایده های جدید را موضوعی دانست که می تواند خونی تازه در رگ های استان و کشور جاری کند و افزود: ۲۰ طرح جامع در حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس تدوینشده و بزودی عملیات اجرایی این اقدامات آغاز خواهد شد و انتظار داریم تا پایان سال خروجی اولیه اجرای این طرحها در سطح جامعه لمس شود.
وی در خاتمه خطاب به مدیر جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت تاکید کرد که با همکاری و هم افزایی با سایر متولیان در سطح شهرستان در مسیر خدمت به مردم گام برداشته شود.
فرماندار مرودشت نیز در این آیین ضمن تسلیت شهادت سردار غیب پرور گفت: مسئولیت نوعی امانت است.
مسعود طهماسبی افزود: جایگاهی که به ما سپرده شده باید در راستای خدمت به مردم مورد استفاده قرار گیرد و قطعا عمق مدیریت از طول آن مهمتر است.
وی خواستار تامین نیروی انسانی، رفع کمبودهای اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت و همچنین ساماندهی مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران مرودشت شد.
فرماندار مرودشت ادامه داد: مجموعه ورزشی کارگران مرودشت به دلیل کج سلیقگی های گذشته رها شده است، در حالی که سرانه ورزشی در این شهر کم است و فضاهای موجود نیز به بیراهه رفته است.
وی اضافه کرد: شهرستان مرودشت قطب ورزشی است، می توان با بهره از ظرفیت شهرداری و سایر نهادهای محلی، استانی و ملی ساماندهی مجموعه ورزشی و فرهنگی کارگران مرودشت را رقم زد.
طهماسبی همچنین ظرفیت تعاون خصوصا شرکت های توسعه و عمران شهرستانی را متمایز و منحصر به فرد دانست و گفت: قانون این تعاونی ها مترقی است اما تا کنون از این ظرفیت استفاده مناسب نشده است.
فرماندار مرودشت در خاتمه اعلام کرد: زمینه مشارکت مردم در حوزه تعاونی در سطح شهرستان فراهم است و باید از این ظرفیت حداکثر استفاده صورت پذیرد.
در این مراسم بهرام آل سعدی بعنوان رئیس قبلی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مرودشت تکریم و جمشید امیری نژاد بعنوان سرپرست جدید این اداره معارفه شد.
/پایان متن/













Wednesday, 24 June , 2026