به گزارش پایگاه خبریتحلیلی عصر کار به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری شیراز، سید ابراهیم حسینی با تأکید بر اینکه دار و ندار نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم هستند، افزود: در پیشگاه این مردم سر تعظیم فرود میآوریم؛ مردم ارباب و ما نوکر آنهاییم و اگر کوتاهی در برابر آنها شده، بنده به سهم خود عذرخواهی میکنم.
وی از مدیریت شهری کلانشهر شیراز طی ۱۲ روز جنگ بابت حفاظت از داشتهها و آمادگی برای پشتیبانی از شهر تقدیر کرد و گفت: همکاران ما در شهرداری شیراز آبرویمان را خریدند و هیچکس کمکاری نکرد.
این مقام ارشد حوزه سیاستگذاری شهری با بیان این نکته که نمره ممتاز درجه یک در این جنگ پس از رهبری به مردم میرسد، عنوان کرد: اما بعضی افراد در این ۱۲ روز معلوم نبود کجا بودند و اکنون زبان درآوردهاند.
حسینی یادآور شد: مدیریت تأمین و بحران شهرداری شیراز بلافاصله پس از بروز جنگ آغاز شد و اکنون هم ضروری است که ابعاد مختلف کار در شرایط بحران به صورت دقیقتر در دستور کار قرار گیرد.
/پایان متن/













Saturday, 27 June , 2026