به گزارش پایگاه خبریتحلیلی عصر کار، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس در این رابطه اعلام کرد: سه نفر که اقدام به ایجاد حریق در ارتفاعات پیرامون شهر شیراز کرده بودند با گزارشات مردمی و همکاری نیروهای انتظامی شناسایی و بازداشت شدند.
حجتالله مرادی گفت: براساس ماده ۴۵ قانون حفاظت و بهرهبرداری از جنگلها و مراتع، هر کس در جنگل یا مرتع بهطور عمد آتشسوزی ایجاد کند، به حبس از سه تا ۱۰ سال محکوم خواهد شد.
/پایان متن/













Saturday, 27 June , 2026