جانشین استاندار فارس در ستاد خدمات سفر با قدردانی از خدمات ۲۲ دستگاه اجرایی استان در خدمت رسانی به مردم در نوروز، گفت: با همدلی، همکاری و هماهنگی بین سازمانی استان فارس همچون گذشته خوش درخشید.

محمد فرخ زاده با اشاره به برنامه ریزی چند ماهه ستاد خدمات سفر برای ارائه بهترین خدمات به مردم استان و میهمانان نوروزی به رتبه اول فارس در تعداد سفر‌ها و بازدید‌های نوروزی اشاره کرد و آن را نشان از تدبیر و تلاش شبانه روزی متولیان امر دانست.

او خاطرنشان کرد: تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان تجربه دلنشینی بود که با مدیریت عالمانه دستگاه‌های اجرایی در برگزار انواع رویداد‌های فرهنگی مذهبی در استان و استقبال و همراهی مردم فهیم، دیندار و فرهنگ دوست ایران به خاطره‌ای زیبا تبدیل شد.

فرخ زاده تاکید کرد: برنامه ریزی‌ها و خدمات اجرایی تا پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر جهت رفاه حال مردم عزیز ادامه دارد.

معاون استاندار فارس نوروز را که پس از ثبت جهانی متعلق به همه جهان است فرصتی برای معرفی میراث فرهنگی و تاریخ و تمدن پرشکوه ایرانی اسلامی به جهانیان دانست و فارس را با وجود بیشترین آثار تاریخی و امام زادگان واجب التکریم در ایران پرچم دار این هدف معرفی کرد.

او ابراز امیدواری کرد: دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم نهاد بیش از پیش تلاش کنند در کنار خدمت رسانی به مسافران ادب و آداب گردشگری و سنت‌ها و آیین‌های مقدس و دیرینه ایرانیان به گردشگران آموزش داده شود تا به تدریج فرهنگ گردشگری در ایران نهادینه شود.

/پایان متن/