تکواندوکاران نفت و گاز زاگرس جنوبی در پایان هفته نخست مبارزات لیگ برتر بزرگسالان ایران بر سکوی سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، لیگ برتر تکواندو بزرگسالان ایران کلید خورد و سه تیم شهرداری ورامین، پالایش نفت آبادان و نفت و گاز زاگرس جنوبی مدعی شدند.

بر اساس این گزارش دریافتی، تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی تنها نماینده فارس و شیراز در این مبارزات که در تهران جریان داشت، به میدان آمد و با پنج عنوان سومی و یک عنوان اولی ،۸۶ امتیازی شدند. لیگ برتر تکواندو بزرگسالان ایران ۱۱ تیمی است و بعد از زاگرسی‌ها، تیم پاس در رده چهارم حضور دارد.
نفتی‌ها که اکثر یاران اصلی و ملی پوش خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در ترکیب نداشتند با احسانی رحيمی و اميررضا مددی در وزن اول، ایمان کاظمی صبور و
امیرحسین کرمی در وزن دوم، امیرمحمد امیرمحمدی و
متين رضايی در وزن سوم، حامد اصغری ماهی‌آبادی و علیرضا عباسی در وزن چهارم، علی خوش‌روش و محمدرضا میرزائی در وزن پنجم، مير هاشم حسينی و ابوالفضل خلجی در وزن ششم، امیرمحمد بخشی کلهری در وزن هفتم و نیز امیر قاسمی و امیر محمد قهرمانی در وزن هشتم بر روی شیاپچانگ آمدند.
شاگردان بهزاد خداداد سرمربی تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی توسط امیررضا مددی صاحب عنوان نخست وزن نخست و توسط متین رضایی، علی خوش روش،امیر محمد بخشی کلهری،میر هاشم حسینی و امیر قاسمی، عنوان سوم اوزان سوم،پنجم ،ششم،هفتم و هشتم را به خود اختصاص دادند.
دکتر آرش فدعم سرپرست تیم و حامد خمسه و حامد هیالی کمک‌های بهزاد خداداد هستند.
در گفتگویی با خبرنگار عصر کار
سرپرست تیم زاگرس جنوبی اظهار نمود: با تلاش بچه‌ها شروع خوبی را در لیگ برتر داشتیم و خود را از همین ابتدای لیگ مدعی نشان دادیم. با اینکه یاران ملی پوش‌مان نبودند ولی عملکرد بقیه بچه‌ها قابل قبول بود.
آرش فدعم گفت: از آنجا که حریفان ما در لیگ برتر بسیار قدر هستند و برای قهرمانی می‌جنگند، برنامه‌ریزی مناسبی را با حمایت مدیران و هیات مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی انجام داده‌ایم تا بتوانیم در برابر این حریفان با صلابت به میدان برویم و نماینده شایسته ای برای استان فارس باشیم.
رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در پایان ابراز امیدواری کرد که حمایت های دکتر افشار رئیس تربیت بدني شرکت ملی نفت و مهندس منتصری مدیر عامل، مهندس دوران مدیر منابع انسانی، مصلی‌نژاد مدیر مالی و همچنین اعضای هیات مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی منجر به ادامه روند خوب این تیم در لیگ برتر تکواندو ایران شود.
/پایان متن/