رییس کمیسیون برنامه و بودجه ، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و پنجاهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز از تصویب ارائه خدمات شهرداری شیراز به روستاهای برمشور علیا و سفلی خبر داد.

افسانه خواست خدایی با بیان اینکه بودجه شهرداری‌ها باید صرفا در همان شهر مصرف بشود، گفت: مستحضرید باتوجه به ماده ۷۳ قانون شهرداری درآمد هر شهرداری منحصرا باید به مصرف همان شهر برسد، منتها سالهاست که مردم روستای برمشور علیا و سفلی به جهت همجواری با سایت بزرگ دفن زباله شهر شیراز متحمل مشکلات عدیده ای گردیده اند که مرتبط با این سایت می باشد.
وی ادامه داد: ضمن اینکه در زمان راه اندازی سایت برمشور بر اساس قراردادی ، شهرداری متعهد به ارائه برخی خدمات به ساکنین روستای برمشور علیا و سفلی گردیده بود که متاسفانه تا کنون اجرا نگردیده است.
خواست‌خدایی افزود: به زودی این دو روستا از خدمات شهرداری شیراز بهره مند خواهند شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: بر اساس این مصوبه هرگونه هزینه کرد را پس از تعیین برآورد و انطباق ردیف اعتباری در بودجه مصوب شهرداری شیراز و با موافقت شورای اسلامی شهر شیراز توسط شهرداری اقدام می گردد.
این نماینده مردم در پارلمان محلی در پایان خاطر نشان کرد: روستاهای یاد شده خارج از محدوده شهری می باشند، اما به جهت استقرار سایت دفن زباله عملا بخش عظیمی از خدمات دفن زباله و پسماند شهر شیراز ، در روستای برمشور انجام می گردد که عمدتا تاثیر گذاری نامطلوب نیز بر آن محل داشته است.
/پایان متن/