یادداشت سردبیر؛ سعید زحمت‌کشان// اسرائیل در یک اقدامی بی‌رحمانه و البته بی‌شرمانه با یک جنایت جنگی؛ غزه و بیمارستان المعدانی را با حملات گسترده هوایی به خاک و خون کشید و مانند همیشه به کودکان و زنان و مردم بی‌پناه و مظلوم و البته شجاع فلسطین رحم نکرد.

کشتار مردم بی‌گناه و بی‌پناه و حتی کودکان مظلوم در جنگ دیرینه اسرائیل با ملت فلسطین یک رویداد تلخی است که همواره مورد محکومیت جهانیان و جامعه بزرگ مسلمان قرار گرفته است.

فلسطین همیشه قهرمان است و بازنده رژیم صهیونیستی منحوس که کشتار بی‌رحمانه را یکی از افتخارات اما بخوانید افتضاحات خود می‌داند و فرهنگ این قوم متأسفانه در جنگ نابرابر شکل گرفته است. فرهنگی که دنیا آن را محکوم می‌کند و صحنه‌های جهانی شاهد آن هستند.

دفاع از فلسطین عزت و شرف می‌آورد و سردار دلها این گفتمان را به عنوان یک راهبرد خطاب به جهان اسلام تبیین کرد و مسلمانان با بروز اتفاقات تلخ اخیر کشتار بی‌رحمانه در بیمارستان غزه بی‌تفاوت نخواهند بود و از مظلوم دفاع و حمایت خواهند کرد.

جنایت جنگی رژیم غاصب و کودک‌کُش اسرائیل این‌بار با بمباران وحشیانه بیمارستان غزه، جهانیان را همواره در شوک فرو برد تا خشم انسان‌ها به مراتب از چهره واقعی این قدرت‌های پوشالی بیشتر بشود و جبهه مقاومت را با هدف عدالت‌خواهی و استکبارستیزی نیز متحد و استوار نماید.

مسئله فلسطین به جغرافیا خلاصه نمی‌شود و نخواهد شد؛ مسئله انسانیت و پایبندی به به حقوق بشر است که اسرائیل در واپسین سال‌های موجودیت خود بر این کره خاکی نسبت به آن بیگانه بوده و مجامع بین‌المللی هم نباید انتظار رفتارهای انسان‌دوستانه نیز از این غده سرطانی داشته باشند.

غزه در خاک و خون است و جهان همه یکصدا و مصمم خواستار حمایت از ملت همیشه قهرمان و مقابله با رژیم صهیونیستی بوده که این می‌تواند غیرت مسلمانان و امت اسلامی را برانگیزد تا چاره‌ای اساسی کند …

/پایان متن/