قاتلی كه در بيست و پنجم خردادماه سال جاري فردی را به قتل رسانده بود، شناسايي و روانه دادسرا شد.

سرهنگ فرشید زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بيان كرد: در پی وقوع قتل مردي ۴۸ ساله از اتباع بيگانه در بيست و پنجم خردادماه سال جاري در یکی از روستاهای این شهرستان و متواری شدن قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران در بررسي‌هاي اوليه مطلع شدند كه جواني ۲۸ ساله از اتباع بيگانه با سلاح سرد مقتول را به قتل رسانده و به سمت استان خراسان رضوی متواري شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: در كمتر از ۴۰ روز تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس با اخذ نیابت قضائی به “تایباد” اعزام و مطلع شدند كه متهم به دليل ورود غيرمجاز و تحصيل مال مسروقه در زندان آن شهرستان بازداشت مي‌باشد.

سرهنگ “زینلی” ادامه داد: متهم از زندان تحويل و با تدابير امنيتي به شهرستان مرودشت اعزام و در بازجويي اوليه اقرار كرد چند سال قبل در كشور خود (يكي از كشورهاي همسايه) با مقتول اختلاف خانوادگي داشتم و پس از بررسي مطلع شدم در ايران مي‌باشد و من وارد ايران شدم و با تهيه سلاح سرد او را به قتل رساندم و در اطراف يكي از روستاهاي مرودشت آن را دفن كردم.

  • نویسنده : asrkar
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس