مصطفی بحرینی در چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس گفت: مهم‌ترین ویژگی شورای ششم و شهرداری فعلی کار بلدی اعضا و پرکار بودن، تلاش، صداقت و دلسوزی آن‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، ایستگاه آزادی فاز دوم خط ۲ مترو شیراز مقصد چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس بود که با حضور تعدادی از مدیران و مسئولین استانی و شهری از روند اجرایی پروژه بازدید شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در این بازدید تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی و عملیاتی در شهر درروند اجرا قرار دارد و این حوزه حاکی از سرزندگی و اقدامات بسیار ارزنده‌ای است که مجموعه مدیریت شهری برای آن در حال تلاش هستند و جای قدردانی دارد.

مصطفی بحرینی خاطرنشان کرد: برخی از افراد در شورا و یا مجموعه شهرداری اقدامات و کار آن‌ها کمتر دیده می‌شود و یکی از این مجموعه‌ها معاونت و مدیرکل حقوقی است که کار آن‌ها زیاد و تلاش بسیار اثرگذاری دارند و این موضوع را شاهد هستیم که دائماً با حوزه قضایی در ارتباط هستند و مشکلات و موضوعاتی که در مسیرهای قانونی با آن‌ها مواجه هستند همواره پیگیری آن صورت می‌گیرد و مجموعه قضایی استان به‌صورت خاص و ویژه موضوعات را خارج از نوبت رسیدگی می‌کند.

وی ادامه داد: ایستگاه آزادی یکی از ایستگاه‌هایی بود که با مشکل حقوقی مواجه بود اما به دستور رئیس‌کل دادگستری استان فارس مشکلات آن رفع شد.

بحرینی تأکید کرد: مهم‌ترین ویژگی شورای ششم و شهرداری فعلی کار بلدی اعضا و پرکار بودن، تلاش، صداقت و دلسوزی آن‌ها است.

/پایان متن/