محمد حسن اسدی شهردارشیراز در پیامی با گرامیداشت ۹ اردیبهشت، روز شورا‌ها، این مناسبت را به رییس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز تبریک گفت.

متن پیام شهردار کلانشهر شیراز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“وامرهم شورا بینهم”

نقش شوراها بعنوان نهادی برآمده از بطن مردم در ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و عمرانی شهر بواسطه ارتباط تنگاتنگ شوراییان با شهروندان نقشی مهم و تعیین کننده است.

در روستاها نیز شوراییان با همراهی و همکاری دهیاران و معتمدین محلی برای آبادانی روستاهایشان تلاش می کنند.

تنها با اتکاء به مردم و بهره گیری از خرد جمعی و تعامل بین شورا و شهرداری است که می توان شهر را ساخت و مشکلات مردم را یک به یک حل و فصل نمود.

شوراها نماد بارز مشارکت مردم در امور شهر و روستا برای داشتن آینده بهتر شهر و محل سکونت خویشند.

اینجانب سالروز تاسیس نهاد کارساز و موثر شورای اسلامی شهر را به عموم مردم و بویژه به رییس و اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) و کارکنان اداری، یاوران و رابطین شورای شهرشیراز تبریک و تهنیت گفته و برایشان از احدیت منان توفیقات روزافزون مسالت می نمایم.

امید آنکه با همراهی و مشارکت شما مردم خوب و با فرهنگ شیراز و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده است بتوانیم شهری زیباتر و آبادتر از گذشته داشته و در مسیر عمران و آبادانی شیراز دار العلم گامهای موثرتر و بزرگتری برداریم.ان شاالله.

محمد حسن اسدی؛ شهردار شیراز

/پایان متن/