مسئولان قیروکارزین در بازدید میدانی و جلسه کارشناسی بازنگری طرح‌های هادی روستاهای اسلام‌آباد، دشت‌شور و اطرویه در این شهرستان با بررسی برنامه‌های توسعه‌ای مناطق مذکور از ایجاد شرایط قانونی با هدف توسعه در جوامع محلی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، این نشست و بازدید با حضور مدیران و کارشناسان بنیاد مسکن، بخشدار بخش افزر، مشاور طرح روستاها و همچنین شورا و دهیاری برگزار گردید.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان قیروکارزین در حاشیه این بازدید با بیان اینکه بازنگری طرح‌های هادی زمینه توسعه دوچندان روستاها را فراهم می‌کند، اظهار داشت: از همه ظرفیت‌های قانونی برای توسعه و محرومیت‌زدایی در این روستاها بهره‌گیری خواهد شد.
هادی نجفی با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های توسعه و محرومیت‌زدایی در روستاهای این شهرستان از پرداخت ۳۸۴ فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی با همکاری بانک‌های عامل با اعتبار بالغ بر ۷۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در این شهرستان گزارش داد.
وی گفت: معرفی به بانک ۳۷۰ فقره جهت تسهیلات ۳۵۰ میلیونی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن با اعتبار ۱۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر فعالیت‌های بنیاد مسکن در این شهرستان است.
نجفی اضافه کرد: همچنین بنیاد مسکن جهت تسهیلات متمم ۳۰۴ نفر را به بانک معرفی کرد و برای پرداخت ۳۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به این متقاضیان تسهیلگری کرده است.
/پایان متن/