عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۷ شیراز نیز در این آیین کلنگ‌زنی دو تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید استواری بیان کرد: کلنگ‌زنی این دو تقاطع غیرهمسطح جزو نخستین پروژه کلنگ‌زنی شهرداری شیراز در سال جاری است و این مهم گویای این مدعاست که توسعه شرق شیراز و مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت مدیریت شهری قرار دارد.

محمود صفایی با بیان اینکه این دو پروژه، با اعتبار بالغ بر یک هزار میلیارد تومان طی ۱۸ ماه اجرایی خواهد‌ شد، افزود: اجرای این دو پروژه به تنهایی ۵ برابر درآمد یکساله منطقه ۷ شهرداری شیراز است.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، پروژه‌های بسیار مهمی را رقم زدند که شامل شرقی‌ترین نقطه شیراز تا غربی‌ترین نقطه آن که زیرگذر گویم است، می‌شود.

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با بیان اینکه بیشترین پروژه‌های عمرانی در سطح دوره‌های مختلف شورای اسلامی شهر و شهرداری طی دو سال اخیر در شیراز اجرایی شده، گفت: به پروژه‌های امسال بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده خواهد شد و اینها نشانگر رویکردی است که در شورای اسلامی شهر و شهرداری برنامه‌ریزی شده است.

صفایی تأکید کرد: اعتبار ما خدمت گزاری به مردم است و اقدامات عمرانی در این کلانشهر لوح افتخاری برای ما خواهد بود.

وی اجرای پروژه‌های مدیریت شهری در شیراز را حاصل همراهی مردم دانست و ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همدلی، شرایط بهتر برای زیست مطلوب در شیراز فراهم شود.

/پایان متن/