سامانه جدید بارشی از فردا مناطقی از استان فارس را در بر می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار طی یک گزارش خبری از سوی اداره‌کل هواشناسی اعلام شد: از فردا سه شنبه ۲۹ اسفند با ورود سامانه بارشی به استان فارس، آسمان بیشتر مناطق فارس تا روز چهارشنبه برفی و بارانی خواهد شد.

غلامرضا غلام، مدیرکل مدیریت بحران استان فارس در مصاحبه اخیری که با صدا و سیما برقرار کرده است ضمن اعلام هشدار به شهروندان در برخی از مناطق، گفت: روز سه شنبه سامانه بارشی شهرستان‌های رستم، نورآباد، آباده، اقلید و شیراز را در بر می‌گیرد و احتمال بارش برف در ارتفاعات سپیدان وجود دارد.

وی افزود: روز چهارشنبه سامانه از شمال استان به سمت جنوب و جنوب شرقی استان حرکت می‌کند و عصر چهارشنبه این سامانه از استان فارس خارج خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان به منظور کاهش مخاطرات، نقاط حادثه‌خیز و آسیب‌پذیر را شناسایی کردند و لایه‌روبی رودخانه‌ها انجام شده است.

­غلامی افزود: تمامی ورزشگاه‌ها، مدارس، حسینیه‌ها و مکان‌های شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی و مقابله با حوادث طبیعی آماده است و به کوهنوردان و چوپانان که به ارتفاعات می‌روند، هشدار‌های لازم داده شده است.

­مدیرکل مدیریت بحران استان فارس گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی کامل دارند و در این چند روز همه در حال انجام وظیفه هستند و مرخصی‌ها هم لغو شده است.

/پایان متن/