مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در حاشیه برگزاری دوره آموزش تسهیلگری طرح نهضت ملی مسکن استان فارس با برشمردن مزایای اجرای این طرح بیان داشت: فرصت‌های بی‌بدیلی از محل نهضت ملی مسکن برای توسعه و تامین مسکن متقاضیان فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از روابط‌عمومی بنياد مسکن فارس، سیدعلیرضا حمیدی در این کارگاه که به منظور هم‌افزایی و مرور شرح وظایف نیروهای خدمات نهضت ملی مسکن و تسهیلگران پروژه‌های نهضت ملی تحت مدیریت بنیاد مسکن برگزار شد، گفت: پروژه نهضت مسکن روستایی که در روستای سجادیه گیاه‌زار شهرستان شیراز آغاز شده است کلنگ ساخت واحد مسکونی نهضت روستایی در این روستا در دور دوم سفر ریاست جمهوری به فارس به زمین زده شد و اکنون زمین اجرای طرح تملک و به محدوده روستا الحاق شده است.

وی با بیان اینکه ادامه این کارگاه آموزشی که در سراسر استان فارس به صورت آموزشی توجيهی برگزار شد، ادامه داد: ۳۶۰ قطعه مسکونی در این سایت پیش‌بینی شده که به زودی ساخت واحدهای مسکونی آغاز می‌شود.

حمیدی همچنین گزارشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن اکباتان شیراز در شهر صدرا ارائه داد و گفت: روند پیشرفت این پروژه بسیار امید‌بخش است؛ ۳ هزار و ۱۵۲ واحد مسکونی در ۳۸ هکتار زمین و ۱۴۱ واحد با اسلکت بتنی در این طرح در حال ساخت است که در مجموع این پروژه ۲۱٫۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این کارگاه آموزشی با حضور محمدرسول پروری، معاون عمران و مسکن شهری بنياد مسکن فارس، مديران شهرستان‌های مرتبط با طرح مذکور، کارشناسان مسئول و کارشناسان حوزه مسکن شهری در سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن برگزار شد.

/پایان متن/