لیست انتخاباتی شورای وحدت اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم در حوزه‌های انتخابيه فارس پس از تایید نهایی احتمالا تا ساعاتی دیگر در حالی منتشر خواهد شد که گمانه‌زنی‌ها از مشترک بودن نامزدهای انتخابی با لیست شانا حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار در انتخابات امسال برخلاف همه‌پرسی ملی پیشین که اصولگرایان یا همان نیروهای انقلاب با وحدت‌رویه نسبت به ارائه فهرست نامزدهای اصلح مورد اعتماد به جامعه هدف و حتی به عموم اطلاع‌رسانی کردند اما در این انتخابات شرایط تغییر کرد و نتیجه آن به ارائه دو لیست جداگانه در رقابت‌های اخیر مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم شد.

بر اساس این فرآیند شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که به شانا معروف است و شورای وحدت اصولگرایان که هر دو شورا از احزاب و جبهه‌های مختلفی تشکیل شده است در ماه‌های گذشته اعلام کردند که هر یک به صورت جداگانه در این انتخابات به رقابت و معرفی گزینه‌های پیشنهادی خود خواهند پرداخت.
طی اخبار منتشر شده در روزهای قبل شانا در فارس پس از طی شدن فرآيند‌های گزینشی نامزدها و حتی اختلافات بسیار بالاخره لیست ۴ نفره شیراز را نهایی کردند و لیست دیگر شهرستان‌ها را در فارس به منظور تعیین‌تکلیف و تایید نهایی به شورای مرکزی ائتلاف در تهران ارسال نمودند تا نتیجه نهایی لیست فراگیر استانی به صورت عمومی منتشر شود.

به گزارش عصر کار شورای وحدت هم همین فرآیندها را البته بدون حواشی و در یک فضایی آرام پیگیری کرده و پس از دعوت عمومی ثبت‌نام و انجام‌ مصاحبه با هر یک از نامزدها در مرحله پایانی و جمع‌بندی امتیازات کاندیدها به منظور ارائه لیست نهایی انتخاباتی برای معرفی به صورت عمومی قرار دارد.

طی این گزارش خبری با دریافت اطلاعاتی از یک عضو شورای وحدت بررسی فرآیند گزینش نامزدها در این ائتلاف مطلوب توصیف شد و قرار بر این شد تا در روزهای گذشته فهرست نهایی لیست انتخاباتی منتشر شود اما به دلیل تکمیل نبودن اطلاعات و جمع‌بندی نهایی نمرات مصاحبه‌‌ها با یک روز تاخیر امشب فهرست نهایی شورای وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از تمامی حوزه‌های انتخابیه استان فارس نهایی می‌شود و به عموم اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است هر چند در ساعات پایانی اعلام این لیست انتخاباتی قرار داریم اما‌ شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که نتیجه نهایی این بررسی‌ها به ویژه در مرکز استانشورای وحدت تقریبا با لیست افراد انتخابی با لیست شانا مشترک است.

خبر تکمیلی تا ساعاتی دیگر در همین رسانه اعلام خواهد شد.

/پایان متن/