شورای متخصصین انقلابی شیراز از صدور اولین بیانیه این جمعیت طی روزهای آتی با هدف تشویق مردم به مشارکت در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم و معرفی گزینه‌های اصلح با معیارهایی مبنی بر تخصص، تعهد و کارآمدی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار طی اخبار دریافتی جدید از سوی برخی از چهره‌های تأثیرگذار سیاسی کلان‌شهر شیراز در روزهای آتی بیانیه‌ای با محوریت شورای متخصصین انقلابی در رابطه با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به اطلاع مردم شیراز خواهد رسید.
بر اساس این خبر دریافتی اعلام ‌شده است: ضمن‌ احترام به تمامی عقاید و طیف‌های مختلف فکری در گروه‌ها، احزاب و جناح‌های سیاسی به زودی بیانیه این جمعیت انقلابی با هدف توصیه‌هایی به شهروندان و ارائه فهرست نامزدهای انتخاباتی اصلح در شیراز و برخی از شهرستان‌های فارس منتشر می‌شود. همچنین این جمعیت انقلابی بر این باور است که مبنای انتخاب گزینه‌های پیشنهادی این شورا تخصص، تعهد و کارآمدی همانند انتخابات گذشته خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار شورای متخصصین انقلابی در انتخابات دوره ششم شورای اسلامی کلانشهر شیراز با ارائه لیستی تحت عنوان “شما” وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شد که نتیجه آن ورود ۴ عضو از ۱۳ عضو و شهردار شدن یکی از این گزینه‌های پیشنهادی شد‌.
/پایان متن/