اخبار غیررسمی منابع حقیقی و فضای مجازی مبنی بر ردصلاحیت برخی از نامزدهای انتخاباتی حوزه‌های انتخابيه فارس دوره دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی حاشیه‌ساز شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار زمزمه‌هایی مبنی بر ردصلاحیت برخی از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی حتی نمایندگان فعلی از حوزه‌های انتخاباتی فارس به گوش می‌رسد که تایید یا رد این خبرها نیازمند اطلاع‌رسانی جدید از سوی ستاد انتخابات استان و همچنین عوامل اجرایی و نظارتی است.

بر اساس این اطلاعات دریافتی گمانه‌زنی‌هایی با عنوان تبلیغات زودهنگام، پذیرایی با هزینه‌های سنگین و هزینه‌کردهای‌ نامتعارف و همچنین سایر شبهات دیگر مطرح شده است که نیازمند ورود شورای نگهبان به منظور ارائه اخبار درست به مردم است.

به گزارش عصر کار چند ماه پیش طی فرآیند انتخابات در سخنرانی مقام معظم رهبری در همین رابطه به ۴ مولفه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در انتخابات تاکید شد که انتظار می‌رود تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه به توصیه‌های رهبری توجه ویژه و پاسدار قوانین و مقررات انتخاباتی باشند‌.

خاطرنشان می‌گردد هر چند خبرهایی موثق در هفته‌های پیش با نتیجه‌ای مبنی بر ردصلاحیت برخی از نامزدهای مطرح بود اما زمزمه‌های اخیر مطرح شده احتمال دارد هدفمند به منظور تخریب چهره‌های شاخص نمایندگی باشد که تایید یا رد به صورت رسمی از سوی متولیان برگزاری انتخابات در صورت واقعیت نداشتن به شایعات پایان خواهد داد.

/پایان متن/