عضو شانا شیراز در رابطه با حواشی اخیر جلسه انتخاب افراد نهایی این جریان سیاسی در ارائه لیست انتخاباتی مجلس دوازدهم در رابطه با بیانیه اخیر جبهه تحول‌خواهان انقلابی مبنی بر رویه غلط و جدایی از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به معترضان پاسخ داد.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار طی خبر کسب شده از یکی از اعضای حاضر در جلسه اخیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شیراز راجع به بی‌اساس خواندن بیانیه جبهه تحول‌خواهان انقلابی در مورد نحوه برگزاری و تصمیم‌گیری در مورد فهرست کاندیداهای شانا شهرستان‌های شیراز و زرقان اعلام می‌شود: در جلسه عصر امروز- جمعه ۲۷ بهمن ماه- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس از مجموع ۴۶ نفر اعضای حاضر در جلسه، تنها ۶ نفر به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرده و رأی‌گیری در مورد فهرست کاندیداهای شهرستان شیراز و زرقان با ۴۰ نفر شکل گرفت.

بنابراین گزارش‌، نماینده جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی (به‌عنوان یکی از تشکل‌های عضو جبهه تحول‌خواهان انقلابی) تا پایان رأی‌گیری در جلسه حضور داشت.

همچنین جعفر طاهری دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی (یکی دیگر از اضلاع جبهه تحول‌خواهان انقلابی) به‌عنوان کاندیدای شهرستان‌های شیراز و زرقان، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را ارائه و ۸ رای از ۴۰ رأی را کسب کرد.

قابل ذکر است، تاکنون منصوره طاهری با ۳۰ رأی، جعفر قادری با ۳۰ رأی و ابراهیم عزیزی با ۲۸ رأی و کسب بیش از دوسوم آرای ماخوذه به فهرست اصلی انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب این دو شهرستان راه پیدا کرده‌اند.

ضرغام صادقی با ۱۹ رأی و سید اسماعیل حسینی با ۱۲ رأی نیز برای رقابت و انتخاب یک نفر دیگر به تهران معرفی شدند.

همچنین شایان ذکر است به لحاظ اهمیت موضوع، ناظر تهران نیز در جلسه حضور داشتند.

/پایان متن/