خبر منتشر شده مربوط به مصاحبه اخیر علیرضا پاکفطرت، نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در یکی از سایت‌های خبری و فضای مجازی و همچنین شبکه‌های رسانه‌ای معاند با عنوان حذف یارانه‌ها تکذیب شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار خبر منتسب به این نماینده مبنی بر “به بیکارانی که توان کار کردن دارند نباید یارانه بدهیم” در شرایطی تکذیب می‌شود که تا شروع انتخابات مجلس دوازدهم کمتر از ۳۰ روز دیگر باقی مانده است و بر طبق رویه معمول دشمنان این مرز و بوم متأسفانه سعی بر ترور شخصیتی وکلای ملت در قوه مقننه دارند اما اینگونه عوام‌فریبی‌ها همیشه با شکست مواجه می‌گردد‌.

بر اساس اطلاعات دریافتی از سوی دفتر این نماینده، علیرضا پاک فطرت در مورد انتشار خبری به نقل از وی در سایت خبری رویداد ۲۴ مبنی بر اینکه “به بیکارانی که توان کار کردن دارند نباید یارانه بدهیم “ گفت: این خبر که جالب نیست که ما در کشور به افرادی که توان کار دارند و کار نمی‌کنند، یارانه بدهیم از اساس کذب است.
وی با توضیحاتی گفت: بر این باورم که دولت باید به جای پرداخت یارانه به جوانان امتیاز و تسهیلاتی را در جهت کار‌آفرینی و ایجاد اشتغال به این افراد اختصاص دهد تا علاوه بر کارآفرینی شاهد توسعه و رونق اقتصاد در تمام‌ بخش‌ها باشیم.
نماینده شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به اینکه زمانی که جوانان در حوزه اشتغال به خودکفایی برسند دیگر خود را مبرم از کمک‌های دولتی می‌بینند، ادامه داد: قطعا این امر باعث استقلال و حس غرور و در نهایت میهن دوستی جوانان می‌شود که از اتفاقاتی مانند مهاجرت هم جلوگیری می‌کند.
به گزارش عصر کار خبر منتشر شده از سوی نماینده در حالی که نسبت به حمایت از جوانان و تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال است اما معاندها و برخی از مخالفان در تلاشند تا بهره‌گیری از برداشت محتوا به نحو مطلوب و نظر خود علاوه بر تخریب به مخاطبان به گونه‌ای القا کنند که نماینده بر خلاف منافع ملی حرکت می‌کند تا خادمان ملت و نظام را به چالش بکشند‌.
در همین راستا عصر کار از مخاطبان خود خواستار بصیرت همیشگی، حفظ وحدت ملی و مراقب نفوذ بیگانگان در عرصه‌های مختلف باشند تا حرکت کشور بر اساس قانون و شاخص‌های توسعه‌ای تداوم داشته باشد.
/پایان متن/