گزارش اختصاصی عصر کار از فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران دولتی به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی کنش‌گران سیاسی‌اجتماعی تا نبود شفاف‌سازی در روند تغییرات که سئوالات متعددی را در جامعه بی‌پاسخ گذاشته است؛ به طوری که نبود یک ساختار شفاف در حیطه انتصابات باعث شده تا مراحل صدور حکم برخی از مدیران طولانی بشود یا اینکه برخی از آن‌ها بیش از ۱۰ روز در محل کار خود نباشند و یا اینکه برخی از آن‌ها هم حتی از دولت قبل همچنان به احتمال زیاد با فشارهای سیاسی در جایگاه کنونی ابقا شده باشند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار بر اساس اطلاعات دریافتی روند تغییرات مدیریتی در سطح مدیران ارشد دولتی در فارس همچنان ادامه دارد که این تحولات احتمال روی کار آمدن سه مدیر جدید در دستگاه‌های اجرایی تابعه استانی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد.

به گفته منابع موثق یکی از این تغییرات مدیریتی مربوط به شرکت دولتی پست فارس است که طی آخرین خبر پس از ارزیابی و رایزنی در بین گزینه‌های پیشنهادی در روزهای آتی مدیرکل جدید منصوب خواهد شد.

دیگر دستگاه دولتی این اداره‌کل مربوط به تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جنوب کشور است که شنیده‌ها بر عدم‌حضور مدیرکل این مجموعه طی چند روز اخیر حکایت دارد و بنا بر احتمال تغییر مدیریتی این مجموعه ضرورت اطلاع‌رسانی شفاف در این رابطه خواسته اصلی رسانه عصر کار است.

تغییرات دیگری هم گمانه‌زنی می‌شود که انتظار جامعه و اذهان عمومی بر روند تغییرات این است تا طبق اصول و منطبق بر سیاست‌های دولت در انتصابات مدیران جدید دوره سیزدهم رياست‌جمهوری نیز تصمیم‌گیری جدی بشود.

در همین راستا خاطرنشان می‌گردد علاوه بر پاسخ رسمی از سوی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس مبنی بر اطلاع‌رسانی شفاف بر نحوه درست تغییر و تحولات مدیریتی و چرایی برخی از اختلافات جدی در انتصابات، رسانه خبری‌تحلیلی عصر کار بی‌صبرانه در انتظار حضور یا گفت‌و‌گوی تلفنی مدیرکل آن مجموعه به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزارتخانه تخصصی دستگاه‌های مذکور جهت پاسخگویی به سوالات متعدد است.

/پایان متن/