نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس خواستار در دستورکار قرار گرفتن طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش شد.

محمدجواد عسکری، رویس کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار در دستورکار قرار گرفتن قانون ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش شد و گفت: امیدواریم با تصمیم این قانون مشکل نیروهای نهضتی، برون سپار و خرید خدمتی حل و فصل شود.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس خطاب به دولت با انتقاد از عدم اعلام قیمت گندم، گفت: با توجه به اینکه شورای قیمت گذاری قیمت را مشخص کرده این مسئله باید انجام شود.

وی عدم پرداخت پول کلزاکاران، مشکل کودهای شیمیایی، امهال وام های کشاورزی، آزادسازی صادرات محصولات به ویژه گوجه فرنگی را از دیگر موارد مورد توجه در حوزه کشاورزی برشمرد و خطاب به وزیر راه و شهرسازی، افزود: تسریع در ابلاغ عملیاتی سازی راه آهن فسا، داراب، زادمحمود را خواستاریم.

وی همچنین خطاب به وزارت بهداشت گفت: تصحیح در استخدام نیرو در آگهی بیمارستان امام علی (ع) باید مورد توجه قرار گیرد، همچنین سازمان محیط زیست در زمینه آلودگی هوا به وظایف خود باید عمل کند.

عسکری خواستار حل مسئله همسان سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت مطالبات و خسارات کشاورزان به ویژه جلوگیری از قطع برق چاه های کشاورزی و حل مسئله برنج کاران شد.

/پایان متن/