شرکت توزیع نیروی برق شیراز در بین دستگاه‌های اجرایی استان فارس در جشنواره شهید رجایی سال 1402 به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر حوزه اقامه نماز، برگزیده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: یکی از مهمترین ابعاد فعالیت‌های فرهنگی اقامه نماز محسوب می‌شود و این شرکت نیز با توجه به اهمیت این واجب الهی، اقدامات شاخصی را در اولویت کار قرار داده است.
مهندس محمدرضا سلاحی افزود: فعالیت‌های مختلفی طی سال‌های گذشته تاکنون در حوزه نماز به عنوان یکی از مولفه‌های مهم حوزه فرهنگ، در دوایر ذیل شرکت توزیع نیروی برق شیراز برنامه ریزی و اجرایی شده که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه بوده است.
سلاحی با بیان اینکه ایجاد نمازخانه متناسب در همه نواحی و ادارات شرکت توزیع نیروی برق شیراز، یک اقدام اصلی و زیرساختی بوده که انجام شده است، گفت: در راستای تبیین و ترویج نماز، برنامه‌های شاخص و موثری را اجرایی کرده‌ایم.
او خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی با محوریت نماز، یکی از برنامه های فرهنگی محسوب می‌شود که سالانه اجرایی شده و مخاطبان زیادی را اعم از کارکنان، خانواده کارکنان و حتی همکاران شرکتی و پیمانکاری را نیز در برگرفته است.

سلاحی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف ویژه پسران و دختران از مجموعه خانواده همکاران توزیع برق شیراز، گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی با محوریت نماز، فعال کردن ائمه جماعات در همه دوایر، ادارات و نواحی زیرمجموعه شرکت توزیع برق شیراز، بخشی از اقدامات اثرگذار این حوزه است.
او گفت: یکی از اقدمات موثر، برگزاری دوره‌های دانش افزایی ویژه ائمه جماعات به اشکال حضوری و غیرحضوری و تولید محتواها توسط شرکت کنندگان این دوره، بوده که منجر به کسب رتبه های کشوری شده است.
سلاحی خاطرنشان کرد که سالانه بازدیدهایی از نمازخانه دوایر مختلف انجام و نسبت به رفع مشکلات و ارتقا تجهزات و امکانات و … اهتمام می شود، گفت: خوشبختانه با توجه به اقدامات نرم و سخت افزاری، اجرایی شده در حوزه نماز و اقامه نماز، شرکت توزیع نیروی برق شیراز در ارزیابی سال ۱۴۰۱ و در بین ۶۶ دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ موفق به کسب عنوان برتر شد.

/پایان متن/