از ابتدای برگزاری پویش شور عاطفه ها تاکنون مبلغ 23 میلیارد تومان کمک های نقد و غیر نقد با مشارکت خیرین استان جمع آوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از کمیته امداد امام خمینی، رزمایش مهر عاطفه ها با همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس و موسسه خیریه آبشار عاطفه ها با هدف توزیع ۱۰۰۰ بسته تحصیلی ویژه ایتام برگزار شد.
محمدمهدی کیهانپور، قائم مقام کمیته امداد فارس در این مراسم با بیان اینکه این رزمایش در راستای پویش ملی شور عاطفه ها و کمک به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد برگزار شده است؛ گفت: در این رزمایش ۱۰۰۰ بسته تحصیلی ویژه فرزندان ایتام تهیه شده بود که به نفر از دانش آموزان ایتام به صورت نمادین اهدا شد.
یوسف علوی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس نیز در ادامه افزود: از ابتدای برگزاری پویش شور عاطفه ها تاکنون مبلغ ۲۳ میلیارد تومان کمک های نقد و غیر نقد با مشارکت خیرین استان توسط پایگاه های امدادی، مراکز نیکوکاری و مدارس جمع آوری و به دانش آموزان جامعه هدف اهدا شده است.
او یادآور شد: در حال حاضر ۴۹ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تحت حمایت این نهاد هستند که ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر از آنان فرزندان ایتام هستند.
پویش ملی شور عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند از ۱۵ مرداد ماه آغاز و تا ۱۵ مهر ماه جاری ادامه دارد.

/پایان متن/