در رزمایش مهر عاطفه‌ها که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش فارس، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان، خیرین و یکصد دانش‌آموز یتیم و نیازمند به صورت نمادین برگزار شد نسبت به توزیع هزار بسته‌ لوازم‌التحریر و کیف مدرسه اهدایی به مناسبت میلاد پیام اکرم و هفته وحدت اقدام شد.

فرزانه زارع، مدیر بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در استان فارس در این برنامه که به مناسبت ولادت باسعادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت در شیراز برگزار شد، مطرح کرد: رزمایش مهر عاطفه‌ها که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان و آبشار عاطفه‌ها در این روز خجسته مهرماه برگزار شد با هدف کمک به دانش‌آموزان ایتام و نیازمندان در این سال تحصیلی انجام گرفت.

وی با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی در این رزمایش، ادامه داد: این اقلام آموزشی شامل هزار بسته‌ آموزشی نظیر لوازم‌التحریر و کیف مدرسه است که با حمایت خیرین و نیکوکاران در این مراسم به صورت نمادین به یکصد دانش‌آموز و در روزهای آتی به دیگر نیازمند اهداء خواهد شد.

زارع در رابطه با اهمیت وحدت بین شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: سعی شده در این برنامه از تمامی اقشار جامعه به ویژه مذاهب مختلف و اتباع خارجی هم هدیه داده بشود تا دوستی ملت‌ها و ادیان الهی تداوم پیدا کند.

مدیر بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با تاکید بر اینکه اینگونه خدمات به جامعه نیازمند باعث امیدآفرینی در بین اقشار آسیب‌دیده خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید با ایجاد و توسعه مشارکت‌های اجتماعی توانمند در کنار مددجویان باشیم تا بتوانیم به سهم خود در توسعه فرهنگ نیکوکاری اثرگذار باشیم.

/پایان متن/