نماینده داراب و زرین‌دشت با قدردانی از مدافعان امنیت ملی نسبت به حادثه تروریستی اخیر حرم مطهر شاهچراغ (ع) واکنش نشان داد.

محمدجواد، نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) این حادثه را محکوم کرد و گفت: دنیای استکبار و گروهک‌های مذهبی انحرافی بدانند که چنین اقدامات پلیدی که هدف آن ایجاد رعب و وحشت و ناامنی است نه تنها بر روحیات ایرانیان تاثیری ندارد بلکه عزم و اراده ما را در روحیه و عمل به تعالیم اسلامی و پایبندی به منافع ملی تقویت خواهد کرد.

وی حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و منافع ملی را یک باور و اراده ملی معرفی کرد و ادامه داد: ایران اسلامی در راستای منافع ملی و دینی خود با هیچ گروه و افرادی حتی استکبار جهانی تعارف ندارد و هر کجا که لازم باشد از حقوق این ملت و باورهای ارزشی این سرزمین و ملت بزرگ ایران نیز دفاع خواهیم کرد.

عسکری با تشکر از نیروهای امنیت و حفاظت‌اطلاعات نظامی و انتظامی در خنثی‌سازی و یا مقابله با اقدامات دشمنان، اظهار داشت: هر چند بسیاری از توطئه‌ها توسط سربازان گمنام امام زمان یا سایر نیروهای امنیتی خنثی‌ و از بروز حادثه پیشگیری می‌شود اما پاسداری از امنیت ملی ما در تقابل با دشمنان نظیر حادثه اخیر تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) در شیراز بسیار ارزشمند و مورد ستایش و تقدیر است.

وی در همین راستا نقش نیروهای امنیتی در دستگیری عامل مسلح در حرم را یک نقطه قوت دانست و گفت: با دیدن کلیپ‌های منتشر شده در این لحظه دستگیری، یاد دوران دفاع مقدس زنده می‌شود که فرهنگ ایثارگری و رشادت نیز به خوبی به تصویر کشیده می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پاسدار ارزش‌های خون شهدای امنیت و مدافع حرم هستیم، اضافه کرد: قطعا راه شهدا و قهرمانان ملی را همچنان ادامه می‌دهیم و به دشمنان این سرزمین و ملت بزرگ ایران اسلامی اعلام می‌داریم که پاسداران ما پاسخ مناسبی به شما خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی این مسئله را به طور جدی مورد بررسی قرار خواهد داد، اعلام داشت: قوانین حمایتی و مطالبات جدی نمایندگان مجلس از مدافعان امنیت ملی در دستورکار است و قطعا در زمان مناسب این مسئله را بررسی خواهیم کرد.

عسکری در پایان با تاکید بر اینکه حفظ و حراست از هویت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد در راستای صیانت از منافع ملی تمامی راهکارهای دفاعی و اعتقادی را در مقابل دشمنان به بهترین نحو به سرانجام مطلوبی برسانیم و به امید حضرت حق سومین حرم اهل بیت در آتی میزبان میلیونی زائران خواهد شد.

//پایان متن//