سیاوش بدری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس در پیامی عمومی روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، در متن این پیام آمده است:

روز خبرنگار را خدمت شما عزیزان که در عرصه اطلاع‌رسانی و انعکاس رخدادهای مهم و موثر در جامعه فعالیت می‌کنید،صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

شما خبرنگاران،با حضور در صحنه‌های مختلف، با قلم و دوربین خود، نقش مهم و حساسی را در افزایش آگاهی و شناخت مردم از وقایع و مسائل مختلف بر عهده گرفته با تبیین و توضیح اهداف و برنامه‌های دولت و نهادهای مختلف،با نقد و انتقاد سازنده،با حمایت از حقوق مردم و با رصد و گزارش مشکلات و نیازهای آنان،به ترویج فرهنگ عمومی،به تقویت همبستگی و همدلی ملی و به گسترانیدن صلح و دوستی کمک می‌کنید.

شما خبرنگاران عزیز، با حفظ اصول اخلاقی و حرفه‌ای خبرنگاری،صداقت، بی طرفانه، با استفاده از منابع معتبر و نقل تمام جنبه‌های یک موضوع،بدون چشمداشت و تحت تأثیر قرار گرفتن،با رعایت اصل حق مولف و بررسی دقیق هر مطلب، خبرنگارانی خوب و پیام رسانانی موفق هستید.

شما خبرنگاران، با تلاش‌های خود در زمینه اطلاع‌رسانی در حوزه آب،با پاسخ درخور،به نظرات و پرسش‌های مخاطبان، به شفاف‌سازی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت،  افزایش آگاهی عمومی در راستای نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه آب، حفظ و صیانت از  منابع آب ، و کاهش آلودگی،به روند آبرسانی کمک قابل تقدیری کرده‌اید.از شما خبرنگاران محترم، که با حساسیت و مسئولیت‌پذیری، نقش موثری در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه دارید، قدردانی و تشکر می‌کنم. امیدوارم با همکاری و همفکری شما عزیزان، بتوانیم به بهبود وضعیت منابع آب و رفع مشکلات و چالش‌های پیش رو قدمی هر چند کوچک برداریم .

روز خبرنگار مبارک.

 /پایان متن/