نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس اظهار داشت: سیستم اداری کشور با بی عدالتی مواجه است و در یک دستگاه چند نوع رابطه استخدامی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار علیرضا پاک فطرت در نشست علنی روز سه شنبه،۲۷ تیرماه طی نطق میان دستور خود گفت: چند نکته به رئیس جمهور عرض می کنم و چند سوال از ایشان دارم که در این دوسال تلاش های زیادی جهت برقراری ارتباط با کشور‌های مستقل و همسایه داشت و ضمن تشکر با بابت این زحمات اما چرا هر روز مردم از بی عدالتی و افزایش قیمت خوراک رنج میبرند.
شهردار اسبق کلانشهر شیراز افزود: متاسفانه اختیارات در استان ها نیست و همه چیز در مرکز محدود شده، اختیار بدون پول به چه درد میخورد، قیمتها پایدار نیست،فروشگاهها هم گران میفروشند هم کم فروشی میکنند.در استان فارس اداره تعزیرات هزار میلیارد تومان درآمد داشته و کاش یک ریال از ان برای تجهیز تعزیرات صرف میشد.
نماینده مردم شیراز و زرقان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شیراز و فارس وضعیت اعتیاد آزار دهنده شده است و معضلات فرهنگی زیاد است و مسئولین برای عدم برخورد با این پدیده مشکل نبود بودجه را بهانه می کنند.
وی با انتقاد از بی عدالتی در ساختار اداری کشور گفت:سیستم اداری کشور مشکلات زیادی دارد و حقوق و مزایا به حد کافی پرداخت نمیشود و نارضایتی پرسنل به مردم منتقل میشود در یک اداره چند نوع رابطه استخدامی وجود دارد که موجب بی عدالتی شده و جامعه را عصبانی کرده است.چرا حقوق پرسنل شرکتی در حداقل باشد؟واسطه ها را حذف کنید و حقوق پرسنل شرکتی را عادلانه کنید.
پاک فطرت تصریح کرد:در توزیع بودجه به استان فارس شاهد بی عدالتی هستیم و قطعی آب مردم را کلافه کرده،سرانه ورزشی به میزان نیاز مردم نیست ،استادیوم ورزشی ۵۰ هزار نفری افتتاح شده است اما در عمل قابل بهره برداری نیست و با وجود جوانان با استعداد به دلیل بی توجهی از تیمهای باسابقه فوتبال استان خبری نیست.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان تاکید کرد:کلانشهر شیراز حتی یک جاده کمربندی ندارد و جاده شرق شیراز با ۶۰ درصد پیشرفت سه سال است رها شده است و کسی پاسخگونیست و کشاورزان و گندم کاران استان با مشکلات زیادی مواجه هستند.
/پایان متن/