نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس گفت: ۲۵ هزار میلیارد تومان قیر رایگان به صورت طرح دو فوریتی در مجلس مصوب شده که ۱۷ درصد آن در اختیار سازمان شهرداری‌ها قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، محمدرضا رضایی در همایش شهرداران، شوراها و دهیاران شهرستان جهرم گفت: مردم از مدیریت شهری انتظار پیشرفت شهرها را دارند که با تعریف منابع جهت ارائه خدمت، این امر محقق خواهد شد.
وی افزود: شهرداری‌های شهرستان جهرم بایستی به دنبال منابع جدید و درآمد پایدار برای شهرداری خود باشند.
نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ۲۵ هزار میلیارد تومان قیر رایگان به صورت طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی مصوب شده است که پس از بررسی در کمیسیون عمران مجلس و ابلاغ به دولت ۱۷ درصد از آن در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاریها قرار می‌گیرد.
محمدحسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم در این مراسم اظهار داشت: شهرداری‌های شهرستان جهرم مسائل و کمبودهایی دارند که توقع داریم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای رفع و تجهیز این شهرداری‌ها به ویژه از لحاظ پدافند غیرعامل نگاه ویژه داشته باشد.
وی افزود: اگر در بخش‌ها حوادث غیرمتفرفه اتفاق بیفتند، شهرداری‌ها امکانات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی ندارند و حتماً باید تجهیزات و امکانات از شهر جهرم به بخش‌ها روانه شود.
شعبانی گفت: بیش از ۱۰ روستا در شهرستان جهرم دهیار ندارند که امیدواریم با کمک و مساعدت رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

/پایان متن/