استاندار فارس با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال 'مهار تورم، رشد تولید' گفت: تعاونی ها، نقش و سهم خود را در تحقق شعار سال یعنی رشد تولید و مهار تورم ایفا کنند.

محمد هادی ایمانیه، روز دوشنبه در دیدار با دبیر و اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون فارس افزود: پیشنهاداتی که از سوی اتاق تعاون استان در جهت تحقق شعار سال ارائه می شود باید قابلیت عملیاتی شدن داشته باشند.
وی، با اشاره به وجود ۴۲۰ تعاونی مسکن در فارس ادامه داد: با توجه به مواجه این تعاونی ها با مشکلات متعدد، باید نسبت به حل این مشکلات اقدام شود.
او اظهار داشت: انتظار می رود که در ۶ ماهه نخست امسال با همکاری و همراهی تمام مجموعه‌های ذی ربط شاهد تحقق این مهم و رفع عمده مشکلات این تعاونی ها باشیم.

استاندار فارس گفت: همچنین نیاز است که با انجام بررسی های جامع، میزان ایفای نقش تعاونی‌ها در تولید ناخالص ملی استان مشخص شود و با هدفگذاری در جهت تحقق این نقش تا پایان سال اقدام شود.
ایمانیه، خواستار ارائه حجم سرمایه گذاری تعاونی ها در فارس در سال ۱۴۰۲ شد و افزود: تعاونی های استان می توانند با تاسیس یک صندوق قرض الحسنه و تزریق ماهیانه مبلغی مشخص، از این نقدینگی در جهت ارتقاء و بهبود فعالیت ها و اقدامات خود استفاده کنند.

/پایان متن/