رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از آغاز توزیع ذخیره‌های میوه شب عید در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۹۰۰ تن سیب و پرتقال ذخیره شده آماده توزیع در بیش از ۳۴۰ واحد صنفی سرتاسر این استان است.

مجتبی دهقان‌پور با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم کمیته اقدام مشترک روند توزیع میوه از چهارشنبه بیست و چهارم اسفند آغاز شده است، عنوان کرد: تا کنون بیش از ۱۶۵ واحد صنفی در شیراز، ۱۷۷ واحد صنفی در شهرستانها و دو نمایشگاه باغ جنت و شهرک گلستان برای توزیع میوه معرفی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از جهادکشاورزی فارس، دهقان‌پور با بیان اینکه مقرر شده هر کیلوگرم سیب جعبه ای ۲۹۸ هزار ریال، هر کیلوگرم پرتقال تامسون جعبه‌ای ۱۸۸ هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال والنسیا جنوب ۲۳۹ هزار ریال به مصرف کننده عرضه شود، افزود: به عاملین توزیع به ازای هر کیلوگرم ۲۰ هزار ریال پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه به منظور تامین و ذخیره سازی میوه شب عید از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره گرفته‌ایم، اظهار کرد: متقاضیان توزیع میوه شب عید می‌توانند به مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس یا مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

دهقان‌پور با بیان اینکه عرضه میوه شب عید با اختلاف قیمت کمتر ۳۰ تا ۴۰ درصدی نسبت به بازار انجام می‌شود، گفت: به منظور کسب رضایت عموم مردم محترم فارس میوه‌ها مجدد درجه بندی شده و از یکنواختی و کیفیت مناسبی برخوردار است.

رئیس جهادکشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه رسانه‌ها همیشه در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها با جهاد کشاورزی همراه بوده‌اند، اضافه کرد: از رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما درخواست می‌کنم در اطلاع رسانی‌های لازم به ما کمک کنند.

/پایان متن/