وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دعوت نماینده مجلس پس از استقبال رسمی به منظور بازدید میدانی از وضعیت موجود شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت در این حوزه انتخابیه حضور یافت.

نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم استقبال از وزیر بهداشت و درمان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در این سفر یک روزه با حضور وزیر و مقامات ملی، استانی و شهرستانی از مرکز جامع سلامت شبانه‌روزی شهرهای دبیران، شهر پیر و بیمارستان امام موسی (ع) شهرستان زرین‌دشت و همچنین بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) و بیمارستان در حال احداث امام علی (ع) در شهرستان داراب به منظور بررسی وضعیت مسائل و مشکلات موجود بازدید میدانی انجام خواهد گرفت.

محمدجواد عسکری در تشریح اهداف این سفر با تاکید بر اینکه خدمات‌رسانی به مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: با توجه به شاخص‌های عمومی و تخصصی ترسیم شده در وزارت بهداشت و درمان باید بتوانیم خدمات‌رسانی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته را به سطح مطلوبی برسانیم.

وی در رابطه با دستاورد این بازدید میدانی خاطرنشان کرد: امید داریم با بررسی‌های میدانی مقامات مسئول در زمینه جذب منابع انسانی متخصص در حوزه بهداشت و درمان، تکمیل پروژه‌های عمرانی و همچنین اعتبارات لازم در زمینه افزایش کمی و کیفی خدمات به مردم نیز تصمیم مناسبی از سوی نمایندگان دولت گرفته شود.

 

/پایان متن/