مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس گفت:جشنواره مردمی «روشنا»در شیراز برگزار می‌شود و علاقمندان تا شنبه ۲۰ اسفندماه فرصت دارند که آثار خود را برای این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار، هادی بستام به بیان محورهای این رویداد پرداخت و افزود: «امیدآفرینی در جامعه با بهره‌گیری هویت و ارزش‌های ایرانی اسلامی»، «بازتاب خدمات و اقدامات شاخص دستگاه‌های اجرایی به مردم»، «روایت پیشرفت در زمینه‌های علمی، صنعتی، فناوری و فرهنگی»، «عقب‌ماندگی‌ها یا پیشرفت‌ها در زمینه توزیع عدالت»، «مطالبه‌گری مردمی از دستگاه‌های اجرایی» و «مردم‌داری در رفتار دولتمردان» از محورهای رویداد تولید محتوای مردمی «روشنا» به شمار می‌رود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس ادامه داد: تولید محتوا باید در قالب فیلم مستند (حداکثر ۱۰ دقیقه)موشن گرافیک، پادکست، تصویرسازی (کاریکاتور، کمیک، پوستر و اینفوگرافیک)، سایت و نرم‌افزار تلفن همراه و قاب دوربین شهروند خبرنگار صورت بگیرد.

بستام با بیان اینکه تولیدات در ۲ بخش حرفه‌ای و مردمی ارزیابی می‌شوند، گفت: در زمان برگزاری این رویداد کارگاه‌های ایده‌پردازی ارتباطی و انتقال تجربه با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی در رابطه با جوایز برگزیدگان در این رویداد گفت: علاقمندان تا روز شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ فرصت دارند که آثار خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند و به نفر اول هر قالب ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم هر قالب ۶ میلیون تومان و نفر سوم هر قالب ۳ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس اعلام کرد: متقاضیان شرکت در این رویداد برای ثبت نام و اطلاع رسانی بیشتر به سامانه event.hamyar.net مراجعه کنند.

/پایان متن/