دومین دوره مسابقات فوتبال کانون ورزشی حقوقدانان ایران (کوحا) با شرکت شش تیم از استانهای مختلف به میزبانی اصفهان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار دومین دوره مسابقات فوتبال کانون ورزشی حقوقدانان ایران در حالی برگزار شد که در پایان این دوره از بازیها تیم فوتبال وکلای کوهمره توانست مقام دوم مسابقات را کسب کند؛ همچنین تیم وکلای قوه قضاییه فارس اول و تیم وکلا قوه قضاییه خراسان مقام سوم را کسب کردند، بدین ترتیب نمایندگان استان فارس به ترتیب مقام های اول و دوم کشور را کسب کردند.

تیم فوتبال کوهمره در این مسابقات که به صورت دوره ای برگزار گردید با یک گل وکلای خراسان را شکست داد، سپس تیم دادگستری اصفهان را شش تایی کرد و با نتیجه سه بر یک وکلای اصفهان را مغلوب ساخت و با تیم کیان البرز به تساوی یک بر یک دست یافت و همینطور با یک گل مقابل وکلای قوه قضاییه فارس شکست خورد تا جمعا با کسب ده امتیاز به عنوان دوم مسابقات دست یابد.

تیم وکلای کهمره در آبان ماه ۱۳۹۹ با پیشنهاد دکتر هادی خالق زاده وکیل ورزشکار و مساعدت جمعی از وکلای علاقه مند کهمره از کانون وکلا و مرکز وکلای قوه قضائیه با هدف اتحاد، همدلی، مودت، ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی در بین وکلای دادگستری تشکیل شد.

تیم کوهمره که از ورزشکاران وکیل این منطقه تشکیل شده امسال در دومین دوره مسابقات کانون ورزشی حقوقدانان ایران(کوحا) به میزبانی اصفهان با سرمربیگری دکتر هادی خالق زاده و حمایت بازیکنان توانمند بومی پا به عرصه مسابقات گذاشت و در پایان با شایستگی عنوان نایب قهرمانی ایران را از آن خود نمود، در این دوره همچنین عنوان اقای گل این مسابقات به بازیکن تیم وکلای کهمره رسید.

اسامی تیم فوتبال وکلای کوهمره:
فرهاد جمشیدی، مجتبی قربان پور(کاپیتان) ، محمود شکری، مهدی(صادق) خورشیدی، سعید قاسمی، فرید (شاهین) نامداری، مجتبی رضایی، روح الله(محمد) کریمی، فردین باباخانی، حیدری محمدی ناصرو، پیمان شاهین، خالق صالحی، فرشاد بازیار، میثم اکبری، سجاد عظیمی، مهدی رحمانی، سرپرست و سرمربی: هادی خالق زاده مدیر فنی و مالی: محمد امین شاهین مدیر رسانه ای و روابط عمومی: مهران نامداری
دکتر خالق زاده موسس و سرپرست تیم فوتبال وکلای کوهمره در گفتگویی کوتاه ضمن تشکر از همکاری مادی و معنوی وکلای ورزشکار و اعضای تیم، از سایر ورزشکاران و علاقه مندان ورزش نیز دعوت به همکاری نمود. وی اضافه داشت کسب عنوان نایب قهرمانی تیم در مسابقات کشوری را به جامعه وکلا و مردم شریف کوهمره تقدیم میکنیم و امیدواریم بسترهای لازم فراهم شود تا جوانان لایق اقوام و عشایر در زمینه های گوناگون از جمله ورزش توانایی های بالقوه خود را به اثبات برسانند.

لازم به ذکر است موسسه ورزشی فرهنگی کوحا (کانون ورزشی حقوقدانان ایران) با تلاش افرادی همچون حسین شمس پیشکسوت فوتسال ایران و سرمربی پیشین تیم فوتسال ایران و همراهی وکلایی همچون دکتر طباطبایی و دکتر ادیبی تشکیل و ثبت گردیده که در این چند سال دو دوره مسابقات فوتبال و چند دوره جام فوتسال برگزار نموده است که در این دوره شش تیم از مناطق مختلف کشور شرکت داشتند.

/پایان متن/